دوره 25، شماره 264 - ( 6-1393 )                   جلد 25 شماره 264 صفحات 52-51 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (3756 مشاهده)
معمولا عامل اصلی خرید برای انسان‌ها رفع یک نیاز است؛ نیازی که باید به شکلی توسط یک عامل بیرونی به آن پاسخ داده شود. به این ترتیب، افراد برای رفع این نیاز به‌دنبال راه تحقق آن می‌گردند و آن را در قالب یک محصول یا خدمت کشف می‌کنند. عامل بعدی، کسب اطلاعاتی درباره آن محصول یا خدمت است: .....
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مدیریت اطلاعات
دریافت: 1393/6/3 | پذیرش: 1393/6/3 | انتشار: 1393/6/3

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.