دوره 25، شماره 265 - ( 7-1393 )                   جلد 25 شماره 265 صفحات 58-57 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (3740 مشاهده)
وقتی از ایده کسب و کار صحبت می کنیم، دو مفهوم بازار و مشتری نیز در آن مستتر هستند. در فضای کسب و کار و فعالیت اقتصادی هر ایده نوآورانه ای باید به خلق و فروش محصول/خدمت در دنیای واقعی ختم شود....
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: پایداری و مسئولیت پذیری اجتماعی
دریافت: 1393/7/5 | پذیرش: 1393/7/5 | انتشار: 1393/7/5

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.