دوره 25، شماره 272 - ( 2-1394 )                   جلد 25 شماره 272 صفحات 18-16 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

رجب بیگی مجتبی، احتشامی اکبری کاملیا. نوآوری خدمات در جهان دیجیتال . ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1394; 25 (272) :16-18

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2666-fa.html


چکیده:   (2612 مشاهده)
در کشورهای پیشرفته، بخش خدمات 70 الی 80 درصد از کل تولید ناخالص ملی را تشکیل میدهد. حتی در کشوری مثل چین که به نظر میرسد در حوزه زیرساخت، معادن و تولید صنعتی فعال باشد، بخش خدمات 50 درصد از کل اقتصاد را به خود اختصاص میدهد. همزمان با این رشد سریع، شمار زیادی از شرکت های خدماتی مورد تهدید مهاجمان جدید قرار گرفته اند. این مهاجمان شرکت های تازه تأسیس و کوچکی هستند که بر امواج پیشرفت های فناورانه و تغییر در رفتار مصرف کننده و همچنین داده هایی که منجر به تولید محصولات یا خدمات نوآورانه میشوند، سوارند. در واقع، انقلاب دیجیتالی که دو دهه قبل در حوزه خرده فروشی با شرکت هایی از قبیل آمازون آغاز شد، هم اکنون به کلیه صنایع سرایت کرده است.
متن کامل [PDF 140 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مدیریت تکنولوژی و نوآوری
دریافت: 1394/3/18 | پذیرش: 1394/3/18 | انتشار: 1394/3/18

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb