دوره 26، شماره 278 - ( 8-1394 )                   جلد 26 شماره 278 صفحات 59-58 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (2543 مشاهده)
دنیای کسب وکار، دنیایی بزرگ، پیچیده و متنوع است. در دنیای فرارقابتی، سریع و پرریس کامروزی، نقش مدیران کسب وکارها بیش از هر زمانی در موفقیت سازمان کلیدی شده است. سازمانهای امروزی برای بقا در بازار، چاره ای ندارند جز آنکه پابه پای روندهای بازار پیش بروند و این امر، تنها با در پیش گرفتن جهت گیری درست و از آن مهمتر، چرخش ) Pivot ( به موقع در مدل کسب وکار، محصول و حتی شیوه های مدیریتی سازمان به دست می آید؛ اما چگونه مدیران میتوانند چنین شایستگیهایی را به موقع تشخیص دهند و آنها را در سازمان خود پدید آورند؟
متن کامل [PDF 111 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مدیریت منابع انساني
دریافت: 1394/8/25 | پذیرش: 1394/8/25 | انتشار: 1394/8/25

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.