دوره 26، شماره 278 - ( 8-1394 )                   جلد 26 شماره 278 صفحات 62-60 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (2135 مشاهده)
با وجودی که متخصصان بسیاری براین عقیده اند که استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات از دیرباز در تجارت وجود داشته اند، اما تجارت الکترونیک با محتوای جدید در حقیقت بستری است فکری و ایدئولوژیک برای تجارت در همه ابعاد با استفاده از ابزارهای توانمند فناوری اطلاعات و ارتباطات که در زمان حضور اینترنت مطرح و به کار گرفته میشود. به عبارتی باید گفت، تجارت الکترونیک امروز در جریان جهانی سازی، همچنان پدیده ای به حساب میآید که برای جهانی شدن نیاز به زیرساختهای مختلف دارد که باید به ارتباطات و زیرساخت فناوری، آمادگی محیط تجاری، توسعه محیط تجاری و فرهنگی، فراهم شدن محیط قانونی، تناسب سیاستها و چشم اندازهای دولت، پذیرش تجارت الکترونیک از سوی مصرف کنندگان و بنگاهها، اشاره شود که این از الزامات بهرهمندی از تجارت الکترونیک در گستره دنیای امروز است.
متن کامل [PDF 398 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مدیریت منابع انساني
دریافت: 1394/8/25 | پذیرش: 1394/8/25 | انتشار: 1394/8/25

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.