از آنجا که مهم ترین وظایف واحد منابع انسانی در شرکت ها جذب، نگهداشت، به کارگیری مؤثر و توسعه منابع انسانی در واحدهای مختلف است، این امر در واحدهایی نظیر واحد فروش و بازاریابی همواره بسیار هزینه بر است. با توجه به اینکه اگر در ابتدای امر بتوانیم ویژگی های فردی کلیدی شغل بازاریابی را شناسایی و اولویت بندی نماییم تا بر اساس آن ها افراد مناسبی را در واحد فروش و بازاریابی جذب کنیم، مطمئناً در ادامه مسیر با صرف هزینه مناسب تری می توانیم به بالاترین بهره وری در این واحدها دست پیدا کنیم، زیرا نیروهای فروش و بازاریاب اولین خط ارتباطی بین شرکت و مشتریان آن هستند. در این پژوهش، سعی بر آن است که بتوانیم شایستگی های
مورد نظر برای این شغل را مشخص کنیم تا پس از جذب، حداکثر میزان بهره وری را در واحد بازاریابی و فروش داشته باشیم.
بازنشر اطلاعات | |
این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است. |