بحرانها جزء جداییناپذیر جوامع و زندگی بشری هستند. بحران رسانههای اجتماعی یک مسئله بحرانی است که در رسانههای اجتماعی به وجود میآید، یا رسانه آن را تقویت میکند. با توجه به اهمیت این نوع بحران، این پژوهش در نظر دارد تا به بررسی مدیریت بحران رسانههای اجتماعی با تأکید بر تأثیر فرم ارتباطی و استراتژی ارتباطات بر اینگونه بحرانها بپردازد. در این پژوهش ابتدا مفهومی از بحران و بحران رسانههای اجتماعی بیان میگردد. پس از آن، به توسعه بحران رسانههای اجتماعی و عوامل نهفته در بحرانهای رسانههای اجتماعی پرداخته میشود و در نهایت، به مدیریت بحران رسانههای اجتماعی پرداخته میشود که در بحث مدیریت بحران رسانههای اجتماعی دو رویکرد مطالعه موردی و رویکرد آزمایشی مورد بحث قرار میگیرد.
نوع مطالعه:
گزارش مورد |
موضوع مقاله:
استراتژی و تحول دریافت: 1398/5/20 | پذیرش: 1398/5/20 | انتشار: 1398/5/20