چرا پرداختن به تفاوت این چهار نقش مهم است؟
در مشاهدات شخصی و تعامل با فعالان کسبوکار (به خصوص در ایران) متوجه نوعی «ناامیدی از مشورت گرفتن حرفهای» و «بدبینی به مشاوران» میشویم که بعضاً نظرات آنها را در تقابل با عملگرایی میدانند و برچسب بیفایدگی بر آن میزنند. یکی از دلایل این ناامیدی و بدبینی میتواند عدم تطابق توقعات کارفرما از مشاورش و آنچه به عنوان خروجی کار به او تحویل داده شده باشد. پرداختن به تفاوت میان این چهار نقش میتواند
- اول توقعات کارفرما یا مشورتگیرنده را درستتر شکل دهد.
- دوم در انتخاب فرد یا سازمان مشورتدهنده به او کمک کند.
- سوم در شکلدهی نوع رابطهای که میخواهد با مشورتدهندهاش بسازد راه او را روشنتر سازد.
نوع مطالعه:
كاربردي |
موضوع مقاله:
استراتژی و تحول دریافت: 1400/5/13 | پذیرش: 1399/12/10 | انتشار: 1399/12/10