چکیده: (7104 مشاهده)
در شماره قبل به موضوعات مهم این مقاله همچون برند تجاری، مفهوم وفاداری به برند تجاری، هویت برند و ابعاد کارکردی برند اشاره شد.
ارزش برند تجاری، فرایندهای انتخاب آن، فرایندهای مدیریت برند از موضوعات دیگری است که در بخش پایانی این مقاله می خوانید.
در این شماره همچنین به ارزشهای مشتری پسند، فرایند استراتژیک توسعه برند و نیز مدل جامع استراتژیک برند اشاره شده است بی تردید
برندسازی باید به عنوان یک فعالیت مستمر در همه حالات در نظر گرفته شود و برای خلق برندهای موفق باید نیازهای برند در اولویت های
سازمانی قرار گیرد.
نوع مطالعه:
كاربردي |
دریافت: 1391/2/19 | انتشار: 1390/10/25